قوانین و مقررات

قوانین عمومی


 

کلیه اصول و رویه‌های پت سان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

 

تعریف مشتری یا کاربر


مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پت سان اقدام نماید.

 

 ارتباطات الکترونیکی


هنگامی که شما از سرویس‌ها و خدمات پت سان استفاده می‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‌کنید و یا به پت سان ایمیل می‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که پت سان به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد پت سان برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه پت سان را در پروفایل خود لغو کنند.

 

سیاست‌های رعایت حریم شخصی


پت سان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند و متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‌دهید کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است همچنین کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و یا اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند. به دلیل آنکه در برخی از موارد احراز هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت امکان‌پذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد.

 

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات پت سان، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط پت سان جزئی از اموال پت سان محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار پت سان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای پت سان محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط پت سان و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار پت سان است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت پت سان و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای پت سان محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات پت سان، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن و حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. پت سان نیزمحصولاتی مناسب استفاده افراد بالای ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

ثبت و پردازش سفارش


روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند.

پت سان به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌گذاری می‌دهد.

فاکتور کلیه سفارش‌های ثبت شده پس از تایید، از طریق ایمیل برای مشتری ارسال می شود. نام چاپ شده روی رسید، نامی است که کاربر در زمان عضویت به شرکت ارائه داده است. بنابراینپت سان در خصوص هرگونه مغایرت نام با هویت واقعی خریدار مسئولیتی ندارد و درصورت بروز هرگونه مغایرت، خریدار حق استفاده از رسید خود را نخواهد داشت.

در صورت امکان کد پیگیری از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال می گردد.

پت سان همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پت سان به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پت سان محفوظ است و یا مشتری می‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از شرکت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود. همچنین شرکت مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.

در صورت بروزمشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد و رسید دریافت محصول را امضا کند.

همچنین، امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از ده میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

خسارت در هنگام حمل و نقل


پت سان همواره نهایت تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه و یا ایمیل) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و پت سان تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، بر حسب مورد خسارت را جبران می‌کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در هنگام تحویل (اگر تحویل در ساعات غیر اداری انجام شود باید در اولین روز اداری پس از تحویل) به خدمات پس از فروش پت سان اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش پت سان ارسال شود.

شرایط ضمانت ۷ روز کالا


  • برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه پت سان، لازم است پلمپ محصول جدا نشده ، و همچنین از کالا استفاده نشده باشد. شایان ذکر است که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
  • در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط پت سان دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در پت سان به اتمام برسد، و پت سان امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
  • هر گونه نقص فنی در کالا شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت پت سان، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشتری موظف است در هنگام تحویل گرفتن کالا از سلامت فیزیکی کالا اطمینان حاصل نماید و پس از تایید تحویل گیرنده پت سان هیچگونه مسئیولیتی در قبال ادعای مشتری در خصوص سلامت فیزیکی کالا ندارد.
  • لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش پت سان کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
  •  واریز هزینه پست به حساب مشتری در صورتی امکان پذیر است که رسید پستی با مهر شرکت پست همراه کالا ارسال شود بنابراین اگر ساکن شهری به غیر از تهران هستید برای بازگرداندن کالا تنها از پست پیشتاز استفاده کنید.
  • کارشناس های خدمات پس از فروش پت سان ایرادهای اعلام شده را توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورت انصراف از خرید، با تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پت سان هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.
  •  در صورت تایید ایراد اعلام شده توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، می توانید کالای خود را با همان مدل یا محصول دیگری تعویض کنید.
  • پس از پذیرش کالا، کارشناسان خدمات پس از فروش به طور میانگین ظرف ۴۸ ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام می کنند.
  • آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.

کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:


بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.

با این حال، پت سان هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی پت سان درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.

برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.

نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد. بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.

با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت در قیمت‌های آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.

جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت و نقدها، لازم است نویسندگان نقد مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند.

با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید. برای مطرح کردن سوالات خود از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده در سایت استفاده نمایید.

تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.

کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.

قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتگو متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار، مباحثی که خارج از چهارچوب این قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تایید نخواهند شد.

تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.

نام کاربری ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.

با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند.

کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت‌های دیگر خودداری نمایند.

تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.

کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش پت سان را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.

ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن،آدرس ایمیل و یا نام کاربری و آدرس صفحاتشان در شبکه های اجتماعی در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است.

کاربران در نظر داشته باشند که پت سان، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند اما سایر ویرایش‌هایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام می‌شود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.

سیاست قیمت گذاری


سیاست قیمت‌گذاری در پت سان مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‌های ارائه شده برای کالاها در پت سان قیمت‌های خرده فروشی است.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، پت سان نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد،پت سان موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‌شود. هزینه‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ رسانی می‌شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

نمایندگی


پت سان در هیچ نقطه‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد.

قوه قهریه


تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، پت سان هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

پت سان خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

X
بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی آموزش بازاریابی آموزش بازاریابی اینترنتی آموزش سئو سئو قالب وردپرس قالب وردپرس پوسته وردپرس