ثبت، پردازش و روند ارسال کالا
- همه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری (از شنبه تا پنجشنبه به استثنای روزهای تعطیل) و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. پت سان به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت پت سان در صف پردازش قرار میگیرند. پت سان همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پت سان به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پت سان محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- پت سان مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای پت سان محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت پت سان، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای پت سان محفوظ است. فروشگاه اینترنتی پت سان در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت پت سان میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری یا پست ارسال میشوند یا جمع مبلغ آنها بیشتر از ده میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها تسویه شود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
پت سان همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. کالاهای ارسالی به خارج از تهران از طرف شرکت حمل دارای بیمه است و آسیبهای ناشی از حمل و نقل به عهده شرکت حامل میباشد. با این حال در صورت مشاهده اشکال در بسته ارسالی پیش از تحویل گرفتن آن مراتب را با همکاران ما مطرح نمایید تا اقدامها و پیگیریهای لازم انجام شود.
هزینههای ارسال
ارسال کالا در تهران به روش اکسپرس به مبلغ ثابت ۱۲۰۰۰ تومان، ارسال کالا به سایر شهرها از طریق پست یا باربری انجام می پذیرد کلیه هزینه های ارسال به عهده مشتریان محترم می باشد.